Swift

Därför varken kammar eller borstar jag mitt hår

Smärta. Kortfattat och sant. Den fruktade afrokammen.. 
Idag vet jag att jag ALDRIG kommer använda den igen därför att:
   1. Den är inte för alla. Det finns tusen olika typer av kammar, borstar osv. 
   2. Jag har aldrig mitt hår i afro. 
   3. Nej, tack. 

Nuförtiden så använder jag mina fingrar för att reda ut mitt hår. Ja, i början ville jag verkligen ge upp för att det tog verkligen en evighet ( 1 timme minst!), men vad gör man inte för fint hår aka "good hair". 

Resultatet av att ha bytt från afrokam till att reda ut med mina fingrar. Det här är från hela huvudet ( inzoomad bild).  Inte illa om du frågar mig :) 

You Might Also Like

0 kommentarer

Leave me feedback, tips and comments :) & remember, Healthy Hair is Good Hair!

Search in this blog