Swift

Going natural - No poo on 4b/c

Nu har jag börjat med att endast använda schampo 1 gång/ månad och annars så är det cowash som gäller 1 gång/vecka minst. 


Just nu använder jag Tresemme Naturals. Frågan är bara om de är så naturliga som det sägs.. Det funkar för mig just nu iallafall(OBS jag använder inte schampot, har bara gjort det vid ett tillfälle). Det shampoo jag tidigare använde var Head & Shoulders (jag är för lat för att kolla upp namnet just nu).

Jag har bara gjort det en gång hittills och jag märkte redan att mitt hår älskar det. If you haven't tried cowashing yet then do it! There's nothing to loose. 
Ett tips är att använda återfuktande/fuktgivande balsam och filtrerande (? Clarifying=??) schampo.  

You Might Also Like

0 kommentarer

Leave me feedback, tips and comments :) & remember, Healthy Hair is Good Hair!

Search in this blog